محل تبلیغات شما
استاد  جلسه  : مسافر  محمد رضا
نگهبان جلسه : مسافر  منصور
دبیر موقت جلسه:مسافر همایون
خلاصه سخنان  استاد:در ابتدا خداوند را شاکرم بابت قرار گرفتن در این جایگاه و از ایجنت محترم و مرزبانان گرامی و تمامی خدمتگزاران شعبه کمال تشکر و قدردانی را دارم.
جلسه امروز شامل دو قسمت است اول دستور جلسه هفتگی ،هفته بنیان کنگره60 و قسمت دوم جلسه تولد اولین سال رهایی مسافر احسان که امیدوارم  ایشان در جایگاه های بالاتر ببینم.
در مورد قسمت اول:ابتدا به خانواده محترم جناب مهندس تبریک عرض می کنم ،و باید بگویم که جناب آقای مهندس  و خانواده ایشان قدم بزرگی برداشتند ،که به گفته آقای مهندس درمان با ترک فرق دارد که نشانگر این است که کنگره با تمام جاهای دنیا فرق دارد.

خود من تمام مسیرها را رفتم،هر جایی که می شد سرک کشیدم تا حالم خوب شود،حتی مدت 5سال  ترک کرده بودم و مواد استفاده  نمی کردم، اما همیشه یک چیزی کم داشتم .بیشترین مدتی که مواد مخدر استفاده نکردم 5 ماه بود که در کمپ بودم ،اما بعد از آن وقتی برگشتم اولین کاری که بعد از پیاده شدن از ماشین کردم ، تهیه مواد و استفاده آن بود.
اما من به روش کنگره 60 و به دست جناب مهندس دژاکام و آموزه های راهنمای خودم آقا مهرداد امیری به درمان رسیدم.
و من همه اینها را به کنگره 60 و بنیان گزار کنگره جناب مهندس دژاکام مدیون و بدهکار هستم ، باید در مرحله اول شکرگزار خداوند و قدردان  کنگره باشیم و فراموش نکنیم تا دیروز کجا بودیم و چه مقدار تخریب داشتیم و امروز کجا هستیم وبا چه حال خوبی در کنار خانواده به آرامش رسیدیم.
و اما قسمت دوم جلسه:تولد اولین سال رهایی مسافر احسان از لژیون چهارم نمایندگی کرمانشاه .
ایشان سفر اول خود را در تهران انجام دادند، که جا دارد از همین جا به راهنمای سفر اولشان آقا مجتبی رضایی تبریک فراوان بگویم.وقتی آقا احسان به کرمانشاه آمد لژیون من تازه تشکیل شده بود و ورود ایشان برای من بسیار خوش آیند بود  و به عنوان یک سفر دومی با انرژی کمک حال من و لژیون شد.
و امیدوارم با سعی و پشت کاری که دارد در جایگاه های بالاتر قرار بگیرد و شال مقدس کمک راهنمایی را دریافت کند.

ودر ادامه مسافر احسان به رسم کنگره ۶۰ دو آرزو کرد، که گفتند آرزو دارد هر چه سریعتر زمین نمایندگی کرمانشاه خریداری شود و تمامی مصرف کنندگان شهر کرمانشاه در شعبه جدید به حال خوب برسند.و همچنین نشان یک سال رهایی را از دست راهنمای گرامی آقا محمد رضا دریافت کردند.
و در پایان اهدای پاکت از طرف مسافر احسان به جناب مهندس و راهنمای خودشان و اجرای مراسم تولد توسط تمام اعضای نمایندگی با شکوه خاص و زیبایی تمام.

تهیه و تنظیم :مسافر مهدی
تایپ و ویرایش :مسافر پیام
عکاس :مسافر مهدی

جلسه پنج شنبه مورخ98/08/09 با دستور جلسه وادی دوم و تاثیر آن بر من

جلسه پنج شنبه مورخ98/07/25 با دستور جلسه سیستم ایکس

مقاله: از حال بد به حال خوب

مسافر ,کنگره ,جلسه ,احسان ,مهندس ,جناب ,مسافر احسان ,جناب مهندس ,احسان به ,سال رهایی ,قسمت دوم ,جناب مهندس دژاکام ,رهایی مسافر احسان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

« فانوس عشق » borniwida نمایندگی توزیع اینترنتی فیجت اسپینر در ایران | فیجت اسپینر دیجی suventachums Geraldine's page طراح داخلی - Interior Designer گل موزیک وبلاگ مسجد امام حسین(ع) روستای كیاگهان و دادقانسرا از توابع بخش کومله شهرستان لنگرود طراحی بنر تبلیغاتی Karen's page